برگزاری نشست کتابخوان در استان زنجان

سه شنبه 6 مرداد 1394برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

 

برگزاری نشست کتاب‌خوان در استان زنجان

 

سلسله نشست به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده «کتاب‌خوان» در استان زنجان برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، سلسله نشست به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده «کتاب‌خوان» عصر چهارشنبه چهاردهم مرداد با حضور کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه، اساتید کتابداری و فعالین حوزه کتاب در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی زنجان برگزار می‌شود.

 

كتاب خوان عنوان نشست هايي است كه به منظور به اشتراك گذاري كتاب هاي خوانده شده و با هدف ترويج و تبليغ مطالعه در قالب معرفي كتاب برگزار مي گردد. اين جلسه در فضايي صميمي تلاش دارد تجربيات مطالعاتي افراد كتابخوان را براي ساير علاقمندان كتاب و كتابخواني به اشتراك گذارد.

 

ثبت‌نام برای معرفی کتاب در این نشست از روز چهارشنبه 31 تیر آغاز شده و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت معرفی کتاب در این نشستها می‌توانند به سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به نشانی  www.zanjanpl.ir مراجعه کنند.

 

آشنايي عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه ،ايجاد احساس نياز به مطالعه و فرهنگ سازي اين امر ، نيازسنجي ذائقه مطالعاتي عموم مردم ، بهبود نگرش عموم مردم و كيفيت سبك زندگي ايشان در اثر مطالعات هدفمند و كاربردي از سیاستهای طرح کتابخوان می باشد.

 

هدف از برگزاري اين نشست ها نیز برپایی نهضتی در جهت رشد و ترويج فرهنگ كتابخواني در سراسر کشور؛ به اشتراك گذاري كتاب هاي خوانده شده ، ايجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، معرفي كتاب هاي مفيد و كاربردي، آشنايي با شيوه هاي استاندارد معرفي كتاب و ارتقاء و توانمند سازي كتابداران از طريق مطالعه می باشد.

 

گفتنی است پیش از این نشستهای به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده «کتاب‌خوان» در روزهای بیست و هفتم خرداد، چهارم و سی و یکم تیر در استانهای تهران ، قم و گلستان برگزار شده است.

 در هر جلسه نشست  کتابخوان تعداد 12 عنوان کتاب در موضوعات مختلف معرفی می شود.

 

شایان ذکر است جلسات نشست کتابخوان استان زنجان به صورت ماهانه و در روزهای چهاردهم هرماه با حضور علاقمندان در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی واقع در خیابان سعدی وسط برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره کتابخانه

کتابخانه عمومی حکیم هیدجی تحت نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال 1375 و باهدف اطلاع رسانی به عموم مخاطبین شروع به کار کرده است. تلفن: 02435752101 آدرس: خیابان امام خمینی - خیابان ملت- کتابخانه عمومی حکیم هیدجی کدپستی: 43876-45731
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب خانه ی عمومی حکیم هیدجی و آدرس khakim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 536
بازدید کل : 98052
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1